تشکیل کمیته ویژه برای حل مشکلات مالیاتی واحدهای روی

 رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران از تشکیل کمیته ای جهت حل مشکلات مالیاتی واحدهای روی خبر داد و گفت: امیدواریم مسئولین دست ما را در حل مشکلات این صنعت بگیرند.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران یوسف مرادلو با تقدیر و تشکر از همراهی اعضاء این انجمن با هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران در پیشبرد اهداف این انجمن، افزود: انتخابات برگزار شده در کشور نشان از بلوغ فکری و شعور اجتماعی مردم ایران بود و مناظرات برگزار شده و مسائل بعد از انتخابات همه نشان از جایگاه والای کشورمان در سطح بین المللی است و امیدوارم دولت با همراهی و همفکری همه مردم در ساختن کشورمان بیش از پیش موفق باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران انجام شده اظهار داشت: عمر انسان با ارزش تر از همه چیز است و نمی توان با پول لحظه ای از عمر با ارزش انسان را خرید و اعضاء هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران از جان و عمر عزیز خود برای تعالی پیشبرد اهداف سازمانی انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران مایه گذاشته اند تا شاهد توسعه بیش از پیش صنعت سرب و روی در جای جای صحنه های بین المللی باشیم و بنده به نوبه خود صمیمانه از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

مرادلو ادامه داد : همه سوار یک کشتی هستیم و اگر سود کنیم همه سود می کنند و اگر ضرر کنیم بی شک همه اعضاء انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران ضرر خواهند کرد.

وی نزدیکی، مطالعه ومطلع شدن از اقدامات انجمن و پرسش و پاسخ  در خصوص همه ابهامات را عامل اتحاد وانسجام توسعه صنعت سرب وروی عنوان کرد و افزود: عدم آگاهی به مسائل و داشتن اطلاعات غلط و ناکافی برای اظهار نظر مضر وخطرناک است وتنها راه ممکن برای رفع ابهامات  گفتگوی شفاف است.

ادامه داد : انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران در پیگیری مشکلات وموارد مرتبط با امور مالیاتی واحدهای سرب و روی با برگزاری جلسات مختلف اقدامات ارزشمندی انجام داده است و من معتقدم مسئولین امور مالیاتی باید نگاه خود به صنعت ومخصوصا سرب و روی را تغییر دهند و با نگاه مشتری به صنعت گران این حوزه نگاه کنند.

مرادلو از تشکیل کمیته ای جهت حل مشکلات مالیاتی واحدهای روی خبر داد و گفت: امیدواریم مسئولین دست ما را در حل مشکلات این صنعت بگیرند و راه را برای توسعه این صنعت بیش از پیش هموار کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران اظهار داشت : ما خود را وفادار به رأی تمام اعضاء انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران می دانیم و در صیانت از رأی شما و تحقق اهداف انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با تمام توان تلاش می کنیم تا بتوانیم در تحقق آرمان های این انجمن موفق باشیم.

درادامه  علی وثیقی مطلق برنده شدن انجمن در مزایده معدن مهدی آباد و بهره برداری از آن را از موفقیت های انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران برشمرد و گفت: با همت و یاری همه اعضاء انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران شاهد موفقیت های بیش از پیش این انجمن در صحنه های داخلی و خارجی خواهیم بود.

انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران | یوسف مرادلو

در ادامه این برنامه سیروس میانجی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران نیز به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران پرداخت و حسابرس انجمن نیز به ارائه گزارشات مالی این انجمن پرداخت.

در این انتخابات آقایان یوسف مرادلو با کسب ۴۱ رأی ، حمید علاماتی با ۴۰ رأی ، علی وثیقی مطلق با ۳۳ رأی ، سیروس میانجی با ۳۲ رأی و ابوالفضل امیری با ۱۸ رأی به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و آقایان شاپور امیری با ۱۷ رأی و محسن پاک روان نژاد با ۴ رأی به عنوان اعضاء علی البدل ههیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران به مدت دو سال انتخاب شدند و همچنین آقایان بهرام بهادری با کسب ۳۲ رأی به عنوان بازرس اصلی و حنیفه تاره با ۶ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب  شدند.a


date_range ۱۳۹۶/۰۳/۱۵، ۲۰:۲۱:۱۱       visibility 3109

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter